ביטול עסקה לפני שליחת המוצר – החברה תחזיר למזמין את המוצר ואת הכספים בגין העסקה המבוטלת כולל דמי המשלוח ששילם. יחד עם זאת יודגש, כי שווי החזר הכספי כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
לאחר אספקה של מוצר שנרכש באחד מסניפי הרשת וחתימה של הלקוח על תעודת המשלוח לא תינתן האפשרות לביטול עסקה. ביטול עסקה שנעשתה באתר האינטרנט לאחר שליחת המוצר אל המזמין, תתאפשר תוך 14 ימים בלבד מקבלתם ע"י הלקוח ובתנאי ואין מדובר בהזמנה מיוחדת והמוצרים תקינים, באריזתם המקורית, ולא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח ונמצאים במקום אליו סופקו בלבד. במקרה זה, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ₪ הזול מבניהם, על המזמין להחזיר את המוצר למרלו"ג החברה או באמצעות מובילי ZAGA בהתאם למחירון הובלה והרכבה. ביטול העסקה על ידי המזמין תעשה באמצעות יצירת קשר טלפוני לטלפון 03-9034777 או באמצעות שליחת מייל לכתובת הדוא"ל info@zaga.co.il או באמצעות האתר co.il וכל זאת בהשארת פרטי המזמין ומספר ההזמנה שסופק במעמד ההזמנה ו/או קבלה/חשבונית.
יחד עם זאת, אם המוצר ימצא פגום ו/או ניזוק אזי לא יוחזרו מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון וזה ועל פי הדין.
מוצרים המוזמנים בהתאמה אישית של מידות ו/או בדים, ואינם מוצרי מלאי – אין כל אפשרות להחזרה ו/או ביטול עסקה, ו/או שינוי הזמנה. כמו כן, לא ניתן לבטל ו/או להחזיר מוצר אשר נרכש בתנאים מיוחדים מתצוגות או מעודפים.
כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
כל לקוח אשר רכש מוצרים של החברה מתחייב לחתום על כלל המסמכים שיידרש לצורך השלמת העסקה – לרבות אישור על קבלת הזמנה מידי המוביל ו/או אחר. לקוח אשר יסרב, מכל סיבה שהיא, לחתום על טופס זה יראו אותו כמי שחתם על המסמך וכי אין לו כל טענות בגין המוצר שקיבל ויתר התנאים המופיעים בתקנון זה.
כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח כאמור תיטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח. לקוח אשר חתם כאמור על טופס קבלת ההזמנה הינו הוכחה כי בדק הלקוח את המוצר וכי הינו שלם ומתאים לצרכיו. לקוח כאמור, אשר לא יטען טענת פגם עם קבלת המוצר ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר ראוי ונטל ההוכחה כי הפגם לא נעשה על ידו לאחר קבלת המוצר יהא עליו.
במקרה של הובלה ו/או הרכבה עצמית על ידי הלקוח, האחריות לתקינות הרכיבים והמוצר היא של הלקוח. אם בטרם ההובלה וההרכבה, בעת פתיחת האריזה, מתגלה פגם ייצור כלשהו, יש לתעד וליצור קשר עם החברה באופן מידי. כיו"ב האחריות לא תחול על פגמים שנגרמו במהלך או כתוצאה מהובלה או הרכבה עצמית.
החברה רשאית בכל עת שלא לקבל טענת פגם באם לא נטענה כאמור בהזדמנות הנ"ל. החברה מבקשת מקהל לקוחותיה לבדוק את המוצר שנרכש בזמן קבלתו ובטרם החתימה על טופס קבלת המוצר.